Job 11 van 44


Report this listing

Solliciteren



Senior payroll consultant


Functie

  • Je identificeert en implementeert procesverbeteringen om de efficiëntie en nauwkeurigheid van de payroll-processen te vergroten
  • Je houdt vinger aan de pols rond wetswijzigingen en vertaalt deze naar onze payroll processen
  • Je fungeert als back-up van je payroll collega's en ondersteunt steeds waar nodig
  • Je behoudt het overzicht wat betreft alle systemen rond tijdskrediet en progressieve tewerkstellingen, uitdiensten, sociale documenten, beheer personeelsgegevens. En neemt je verantwoordelijkheid in meer complexe dossiers.
  • Je bent aanspreekpunt voor onze leidinggevenden bij personeelsadministratie gerelateerde vragen

Jouw profiel

  • Je hebt ruime operationele payroll ervaring in internationale context/productie-omgeving met meer dan 1000 werknemers.
  • Je beschikt over uitstekende administratieve en organisatorische vaardigheden.
  • Je werkt vlot met Excel en overige courante Office-toepassingen. Kennis van Dots en SAP SuccessFactors zijn een pluspunt.
  • Digitalisering trekt je aan en je bent ook leergierig in dit domein.
  • Je hebt een grondige kennis van sociale wetgeving en zal via sociaaljuridische actua jouw kennis up-to-date kunnen houden.
  • Je werkt zowel zelfstandig als in teamverband.
  • Je bent veerkrachtig en stressbestendig.
  • Je bent vlot Nederlandstalig en hebt basiskennis Engels.
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Behandeling van tuchtmaatregelen en relaties met wettelijke instanties opvolgen (arbeidsinspectie, arbeidsrechtbank, ...)
  • Loongegevens invoeren (premies, uitkeringen, maandelijkse salarissen, inhoudingen, ...)
    Loonstrookjes controleren
  • Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Opleiding (deelnemers oproepen, zalen reserveren, ...)
  • Contracten voor de outsourcing van diensten opvolgen (betaling, werving, opleiding, ...)
  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Pensioen en groepsverzekering
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Werving (cv's sorteren, antwoorden op kandidaturen, ...)
  • Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Interne verschuivingen, overplaatsing
  • Opleidingsnoden van het personeel verzamelen en samenvatten
  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
  • De sociale verkiezingen organiseren

Aanbod

Samenwerking kan op basis van een vast of tijdelijk contract of een onderaannemingsovereenkomst (freelance). Een werknemer kan rekenen op een marktconform loon aangevuld met maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, onkostenvergoeding en de keuze tussen een firmawagen of een kilometervergoeding.

Een freelancer wordt vergoed met een marktconform dagtarief en kan rekenen op een persoonlijk contact tijdens, voor en na de opdracht en een vlotte administratie en betaling.

Solliciteren

Kim De Vos
0486 34 72 13

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht